Tap to Pay op iPhone

Accepteer persoonlijke contactloze betalingen met alleen een iPhone.

Alles wat u nodig heeft is een iPhone X of nieuwer en de nieuwste versie van iOS.

 

Van fysieke creditcards, betaalkaarten, Apple Pay en andere digitale portemonnees.

Het accepteren van betalingen is eenvoudig

Accepteer betalingen, nu met de beveiliging van de iPhone.

Tap to Pay op iPhone gebruikt de ingebouwde beveiligings- en privacyfuncties van de iPhone om te helpen de gegevens van uw klanten privé en veilig te houden. Wanneer een betaling wordt verwerkt, slaat Apple geen kaartnummers of pininformatie op het apparaat of op Apple-servers op, zodat u gerust kunt zijn dat uw bedrijf van u blijft.

iPhone_15_Pro_Natural_Titanium_Right_Hand_Hardware_Shell_Screen__USEN 1

Vraag en Antwoord

Tap to Pay op iPhone vereist een iPhone XS of nieuwer.

Afhankelijk van uw regio of betalingsdienstaanbieder kan een specifieke iOS-versie vereist zijn om de betalingsapplicatie met Tap to Pay op iPhone te gebruiken. Zie de lijst van ondersteunde regio’s en betalingsdienstaanbieders. Werk bij naar de nieuwste commercieel uitgebrachte iOS-versie voor de beste ervaring.

Nee. Tap to Pay op iPhone zal geen merkbare invloed hebben op de batterijduur.

Met Tap to Pay op iPhone kunt u elke vorm van contactloze betaling accepteren, inclusief Apple Pay op iPhone en Apple Watch, andere digitale portemonnee- en betalingsservices, en contactloze debet- en creditcards. Vraag uw betalingsdienstaanbieder om te bevestigen welke merken contactloze kaarten u kunt accepteren met Tap to Pay op iPhone.

Alle betalingen die u accepteert met Tap to Pay op iPhone worden verwerkt door uw betalingsdienstaanbieder en vervolgens gestort op de bankrekening die u heeft opgezet met die betalingsdienstaanbieder.

Tap to Pay op iPhone stelt betalingsdienstaanbieders in staat om pincode-gebaseerde transacties mogelijk te maken in iOS 16.0 en later. Nadat de klant hun kaart heeft getapt, vraagt Tap to Pay op iPhone de klant om hun pincode in te voeren via Apple’s beveiligde PIN-invoerinterface.

Tik vanuit het pincodescherm op Toegankelijkheidsopties om de toegankelijkheidsmodus voor pincode-invoer in te schakelen. Dit omvat auditieve instructies en veegbewegingen voor het bevestigen of verwijderen van pincode-cijfers.

U kunt de instelling Tap to Pay Schermvergrendeling voor uw betalingsapp aanzetten om uw apparaatscherm te vergrendelen tijdens de pincode-invoer.

De bedrijfsnaam die wordt weergegeven, wordt ingesteld door uw betalingsdienstaanbieder. Als uw weergavenaam onjuist is, neem dan contact op met de ondersteuning.

Wanneer u de Algemene Voorwaarden van Tap to Pay op iPhone accepteert, worden uw unieke handelaars-ID, handelaarscategoriecode en uw bedrijfsnaam gekoppeld aan Tap to Pay op iPhone.

Volg de link in uw welkomst-e-mail van Tap to Pay op iPhone om in te loggen op Apple Business Register. Van daaruit kunt u Merchant IDs beheren en ontkoppelen.

Dit geeft aan dat de contactloze kaart die wordt gebruikt niet wordt ondersteund door Klearly, mogelijk vanwege regionale compatibiliteitsproblemen.

Zorg ervoor dat de kaart correct is gepositioneerd op het apparaat. Als er nog steeds problemen zijn, kan de antenne van de kaart beschadigd zijn of niet compatibel zijn met contactloze betalingen.

Wij zijn wettelijk verplicht de identiteit van onze gebruikers te verifiëren om te voldoen aan wettelijke vereisten en veiligheid door een KYC-proces.

Uw bankrekening moet een Nederlandse bankrekening zijn. U kunt slechts één bankrekening aan een Klearly-account koppelen.

Ja, Klearly gebruikt hoge beveiligingsnormen zoals SSL en TLS 1.2 om transacties en gebruikersgegevens te beschermen.

Wij accepteren VPAY, Maestro, Visa, MasterCard, Google Pay en Apple Pay.

Als een transactie mislukt, kunt u het opnieuw proberen door op de knop “Opnieuw proberen” te klikken.

Terugbetalingen kunnen worden uitgevoerd via de transactiegeschiedenis in de Klearly-app. Nadat u de te restitueren transactie heeft geselecteerd, raakt u de kaart/telefoon aan uw telefoon om de terugbetaling te voltooien.

Binnenlandse betalingen worden doorgaans de volgende werkdag verwerkt, terwijl internationale betalingen ongeveer 3 werkdagen duren.

Voor verdere vragen, neem contact op via [email protected].

Probeer het vandaag

Bel mij terug

Vul dit formulier in, en wij bellen u zo snel mogelijk.

Zij gingen je al voor:

Geus Walder

Commercieel directeur

Zij gingen je voor: